პარტნიორი

ვებ ვაწვებით იღებს ფულს რეკლამა. სარეკლამო მოდელი გამოიყენოთ ეწოდება შვილობილი მარკეტინგული და საშუალებას საიტებზე ფულის შოვნის ხელი შეუწყოს პროდუქტის ან მომსახურების. ეს გვერდი განმარტავს, თუ როგორ შვილობილი მარკეტინგი მუშაობს.

ინტერნეტი სავსეა დიდი უფასო შინაარსი. დღიურები და ბლოგები სოციალური ქსელები და მედია, ამ შინაარსის გამოიყენება ყოველდღიურად მილიონობით ადამიანი მთელი მსოფლიოს მასშტაბით. ერთ-ერთი მიზეზი ის არის, სიმრავლის უფასო შინაარსის ინტერნეტში – საცალო გადაიხადოს ვებ მათი გამოყენება. ისევე, როგორც გაზეთების და სატელევიზიო ფული, საიტებზე შეიძლება რეკლამირება გამყიდველები გადახდის ნაცვლად.

Როგორ მუშაობს?

როცა ვინმე ხედავს რეკლამა ან პროდუქტის მოსწონთ, კომპანიას შეუძლია დააჭირეთ პირდაპირ გამყიდველის ნახვა ბმულით. თუ პირი ყიდულობს რაღაც, ნახვა ფასიანია საფასური. გარდა იმისა, რომ გადახდის ნებისმიერი გაყიდვების თქვენ, ვებ შეუძლია დააკისროს თქვენ მიიტანეთ გამყიდველი თქვენს საიტზე ან გამოგიგზავნით უფასო პროდუქტი შესამოწმებლად მათ.

შვილობილი ბმულები ნახვა

საიტები, როგორიცაა ბლოგები, მომხმარებელთა ინტერესების და ტრადიციული მედია საიტებზე ხშირად იყენებენ შვილობილი ბმულები, რათა ფული შინაარსი თავიანთ ვებგვერდებზე. საჭიროების შემთხვევაში, ისინი დაამატოთ შვილობილი ბმულები ტექსტი სტატიაში. ამ მაგალითად, ბმული ყუთი განკუთვნილია მათდამი ინტერესის სავაჭრო.

მონაცემთა კონფიდენციალურობა

შვილობილი ბმულები რეგისტრირებულია შედეგად დამკვეთის click და ქსელის საიმედოდ უზრუნველყოფს ამ დაწკაპუნებით და დაშიფრული ინფორმაცია ნახვა გაიყიდა გამყიდველი. შიფრაციის პროცესი ნიშნავს, რომ არაფერი არ არის რომელიც საშუალებას აძლევს მომხმარებელს, რათა დადგინდეს მონაცემები და შვილობილი ბმულები არ ვაგროვებთ პირად მონაცემებს თუ მომხმარებელს მკაფიოდ მოითხოვს და შედის ისეთი ინფორმაცია, როგორიცაა წყალქვეშა მინის ან საშობაო ბროშურა. ბმული იღებს IP მისამართი მეორადი კომპიუტერი, მითითებით შესახებ ადგილმდებარეობა.